Reklama
Twórca: Dell

Jak wykonać materiały promocyjne?

W czasach szalejącego kapitalizmu zdolność odnalezienia się na rynku decyduje o tym, czy firma da radę przetrwać kolejne fale kryzysu. Znajomość marki znacznie ułatwia docieranie do klientów i podnosi zysk. Jak dbać o reklamę i wizerunek firmy.

Pierwsze wydanie magazynu z wideoreklamą

18 września 2009 do amerykańskich kiosków trafiło pierwsze w historii wydanie kolorowego magazynu z wideoreklamą.
Miasto, ekran LED
Twórca: Medas-Media
Treści źródłowe: Medas-Media

Nowe możliwości w outdoorze

Telebim przyciąga spojrzenia jak magnes. Ludzkie oko reaguje na ruch i światło, dzięki temu ekrany LED wyróżniają się w przestrzeni miejskiej i są oglądane przez przechodniów znacznie częściej, niż statyczne bilbordy.
Medas-Media
Treści źródłowe: billboardy-reklama.pl/

Moc billboardów

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, bez wątpienia zastanawiałeś się często, jak skutecznie się rozreklamować. W dzisiejszych czasach niezwykle popularna jest reklama sieciowa, a także wykonywanie PR przez FB. Ciągle chętnie wybierane przez firmy są przekazy w periodykach. Lecz my zalecamy znaną ludziom od wieków reklamę zewnętrzną.
Pod kloszem
Twórca: flakeparadigm
Treści źródłowe: http://www.flickr.com/photos/flakepardigm/3538195638/

Jak modnie się zareklamować.

Marketing jest nieodzownym przyjacielem przedsiębiorców, wspomagającym prowadzenie biznesu i pomagającym w zdobywaniu nowych klientów.
Metody marketingu są przeróżne, zaczynając na bezpośredniej formie zachęcania klientów do naszych produktów, np przez znaki na ulicy lub roznoszenie broszur reklamowych, a na reklamie w sieci i na witrynach internetowych kończąc.
Drukarki sieciowe Konica Minolta
Twórca: Effective Public Relations
Treści źródłowe: Effective Public Relations

Wydrukuj co chcesz

Firma powinna się reklamować, ponieważ inaczej zgubi się w kapitalistycznej puszczy. Już od ponad połowy stulecia marketing jest brany za przedmiot naukowy i normalny dział w firmie. Postęp technologiczny sieci internetowej podarował nowe narzędzia, ale cały czas mocno skuteczna okazuje się reklama zewnętrzna. Wynajem billboardów i druk ulotek to w dalszym ciągu elementarz dla biznesu.
logo
Twórca: Gabi Agu

Profesjonalne logo

Niewtajemniczeni spytają, o co tyle szumu? W końcu to tylko kilka pikseli kwadratowych w kolorze. A jednak okazuje się, że we współczesnym świecie znaki te przesądzają o rzeczach najważniejszych. Właściwie zaprojektowane - wyróżniają firmy, inicjują rozwój i pozostają w umysłach odbiorców na długie lata.
Reklama outdoorowa
Twórca: Sebastian "XU" Głowala
Treści źródłowe: Sebastian "XU" Głowala

Outdoor – tania i skuteczna forma reklamy

Według danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w 2011 roku na reklamę out-of-home (OOH) w Polsce przeznaczono prawie 600 mln PLN. 20 proc. z tej sumy zapewniły sieci handlowe, hipermarkety i galerie. Coraz popularniejsza staje się reklama DOOH, czyli digital-out-of -home, w skład której wchodzą m.in. telebimy LED.
Baner, raklama
Twórca: http://www.sxc.hu
Treści źródłowe: http://www.sxc.hu

Zachwycający wybór ofert – drukowanie banerów szczególnie korzystne cenowo

Patrząc na ciągle powiększające się potrzeby klientów, nie sposób nie przyznać systematycznego rozwoju oferty. Doskonałe opcje dostępne są w zasięgu ręki, co sprawia, że klienci ochoczo korzystają z proponowanych im rozwiązań. Proponowana przez nas usługa, taka jak drukowanie banerów, ceniona jest szczególnie za pełen profesjonalizm. Niekwestionowanie najkorzystniejsze ceny oraz mnogość możliwości, ale także w sposób indywidualny dopasowana oferta wywierają wrażenie.
Mały podatnik czyli kto?
Twórca: www.sxc.hu
Treści źródłowe: www.sxc.hu

Zbuduj więź z klientami

Już ponad pół wieku temu marketing został pełnoprawną dziedziną uniwersytecką, analizowaną przez setki naukowców. Wtedy także w przedsiębiorstwach pojawiły się wydziały odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy oraz działy promocyjne. Współcześnie fachowców od public relations wynajmują przedsiębiorstwa prywatne, komunalne oraz urzędy publiczne, takie jak na przykład Sejm.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.